فیلم های در حال ساخت کارگردان های مشهور + تصاویر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392
بازدید : 888
نویسنده : علیرضا

زندگی دوگانه فیروز

فیلمبرداری سینمایی «زندگی دوگانه فیروز» به کارگردانی فریدونی جیرانی به پایان رسیده است و مراحل فنی این فیلم به زودی آغاز می شود. «زندگی دوگانه فیروز» داستانی کمدی اجتماعی دارد و ماجرای مردی میانسال را روایت می کندکه بسیار خسیس بوده و ماجراهایی تحولی را در زندگی اش ایجاد می کند. فرهاد اصلانی، ساره بیات، صابر ابر، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی نیا و اکبر عبدی بازیگران اصلی فیلم تازه جیرانی هستند.

166350 953 فیلم های در حال ساخت کارگردان های مشهور + تصاویر

برف

یکی دیگر از فیلم هایی که این روزها در حال ساخت است، «برف» به کارگردانی مهدی رحمانی ساخته می شود. این فیلم این روزها در مرحله تدوین قرار گرفته است. مهدی رحمانی در مورد آخرین ساخته اش می گوید: «فیلم در یک حال و هوای سنتی قدیمی قرار دارد. داستان خانواده ای است که قرار است برای او خواستگار بیاید. داستان فیلم یک شب تا صبح روزی است که خواستگار قرار است به خانه آنها بیاید.»

از نظر او این کار تجربه بسیار خوبی برای او بوده است. «داستان فیلم در محور خانواده قرار دارد و بازیگران هم این فضای خانوادگی را به خوبی درآورده اند. له لحاظ درآوردن فرم کار بسیار سختی بود، چرا که باید تلاش می شد که این فضا به خوبی دربیاید و خوشبختانه این اتفاق افتاد و من تا به اینجای کار که رسیده ایم به مرحله تدوین از کار راضی هستم.»

رویا تیموریان، افشین هاشمی، محمدرضا غفاری، آناهیتا افشار، مینا ساداتی، رابعه همدنی، شیرین یزدانبخش و میلاد کی مرام در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

166346 923 فیلم های در حال ساخت کارگردان های مشهور + تصاویر

لاله

در گزارش های رسمی تولید، نام فیلم «لاله»، به «راننده» تغییر کرده است اما کارگردان آن اسدالله نیک نژاد می گوید نام فیلم تغییری نکرده است. در چند ماه اخیر این فیلم تبدیل به یکی از جنجالی ترین فیلم های سینمای ایران شده است. اختصاص بودجه بالا برای تولید این فیلم و فیلمنامه یک فیلمنامه نویس آمریکایی، فیلم را تا جایی برد که پای کمیسیون فرهنگی مجلس را به پروژه سینمایی لاله کشاند و اعضای کمیسیون تشخیص دادند که ساخت این فیلم از اولویت های فرهنگی نیست و اعضای کمیسیون فرهنگی از جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی و سید محمد حسینی وزیر ارشاد توضیحاتی خواستند و این دو مسئول فرهنگی به اعضای کمیسیون فرهنگی قول مساعد دادندکه اولویت های فرهنگی با فیلمنامه ای کاملا ایرانیزه شده در نظر گرفته خواهد شد. نیکی کریمی، آزیتا حاجیان، میترا حجار، لیلا اوتادی و همایون ارشادی از بازیگران این پروژه سینمایی هستند.

166347 530 فیلم های در حال ساخت کارگردان های مشهور + تصاویر

رنج و سرمستی

اولین تجربه کارگردانی جهانگیر الماسی «رنج و سرمستی» است. این پروژه سینمایی هم در زمان ساختش با حاشیه های زیادی روبرو شد. از ادعای نویسنده ای که فیلمنامه الماسی را کپی می دانست و تا حاشیه هایی که بین داریوش مهرجویی و جهانگیر الماسی پیش آمد.

در هر صورت بیشتر از پنجاه درصد فیلمبرداری «رنج و سرمستی» انجام شده و در مشهد در مرحله تصویربردای است. ماه چهره خلیلی، هرمز سیرتی، احمد کاوری، شهرام پور اسد، حسین خانی بیک، مهدی صبایی و اکبر قدمی از بازیگران این فیلم هستند.

166351 434 فیلم های در حال ساخت کارگردان های مشهور + تصاویر

محمد (ص)

از دیگر فیلم هایی که همچنان در مرحله فیلمبرداری هستند می توان به «محمد (ص)» اشاره کرد. مجید مجیدی کارگردان این فیلم، اخیرا در اظهار نظری گفته است: «محمد (ص) به لحاظ موضوع هیچ ربطی به فیلم مصطفی عقاد ندارد چون آن فیلم بیشتر به جنگ های صدر اسلام می پرداخت و حتی به کسانی که تفاسیر باطلی از اسلام دارند، کمک می کرد.»

علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، محسن تنابنده، مینا ساداتی، ساره بیات، پانته آ مهدی نیا و … نقش آفرینی می کنند. مجیدی اوایل خرداد ماه برای گرفتن سکانس های پایانی به آفریقا می رود. چندی پیش مجیدی راهی آفریقا شد تا لوکیشن ها را انتخاب کند که آن سفر موفقیت آمیز بود و در نهایت مقدمات فیلمبرداری سکانس هایی از فیلم «محمد (ص)» فراهم شد و به همین دلیل چهارم خرداد مجیدی به همراه گروه تولید و صادق هاتفی یکی از بازیگران کار با دیگر راهی این سفر می شوند.

و دیگران …

پروژه هایی که تازه در مرحله پیش تولید قرار گرفته اند کم نیستند. «بلوک ۹ خروجی ۲» آخرین فیلم از سه گانه علیرضا امینی است که تا به حال حضور حامد بهداد و امیر جعفری در آن قطعی شده است. فیلم سینمایی «آتیش بازی» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته با مضمونی کمدی – اجتماعی در مرحله آغاز فیلمبرداری است و حضور امین حیایی و الناز شاکردوست در آن قطعی شده است.

سعید سهیلی هم برای «کلاشینکف» پروانه ساخت گرفته و گفته است که فیلم جدیدش را با حال و هوای نزدیک به «گشت ارشاد» خواهد ساخت. در این میان هر از چندی خبری هم از ساخت قسمت دوم «سن پترزبورگ» منتشر می شود اما بهروز افخمی می گوید که بعید است تا پایان سال چنین امکانی فراهم شود.

همچنین تهمینه میلانی پس از حدود دو سال قصد دارددوباره برای فیلم سینمایی «فری کثیف» تقاضای پروانه ساخت دهد و البته دوست دارد نقش اصلی کارش را حمید فرخ نژاد بازی کند.

«مادرم آسیه» یکی دیگر از پروژه هایی است که اخبار نادرستی از آن منتشر شده و علیرغم اعلام آمار رسمی تولید سینمای ایران توسط واحد پشتیبانی تولید بنیاد سینمایی فارابی، همچنان در مرحله فیلمنامه باقی مانده است، ضمن اینکه فیلم «چ» حاتمی کیا در آخرین مراحل فنی اش قرار گرفته و بهزاد عبدی به جای فردین خلعتبری آهنگسازی فیلم را برعهده گرفته است. اینها تمام پروژه های نیمه تمام سینمای ایران است. فیلم هایی که می توانددلخوشی این روزهای سینمای ایران باشد.

 

منبع : برترین ها




:: موضوعات مرتبط: تازه ترین خبرها , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com